domingo, 22 de noviembre de 2009

Urban Pauls 2009

el passat 25 d'octubre es va celebrar per primera vegada una urban a Pauls. El disabte per la tarde vam ana per entrenar-hi una mica i allí ens vam trobar els coneguts, Riki, hector, LLUIS, y molta més gent.


Les inscripcions se van retrasar una mica perque estaven acabant el circuit pero aixo mos va donar temps per na a mirarlo i saber el que ens trovabem.



Primer que res ens inscrivim i anem fen baixades pel primer tramo proban les coses i aixi baixan asta que arribem al salto de meta... allí s'acabarien les meues posibilitats d'intentar quedar be a la categoria ja que si no saltaves perdies bastant de temps... m'ho vaig estar mirant pero al final no vaig saltar, això es una cos que vull tindre en compte per a la temporada que be, desició per afrontar els salts i a veure si d'una vegada per totes puc llevar-me aquesta temor envers los salts. La tarde va trnscorrer en normalitat i cap alla les 7 va decidir marxar cap a casa.



El diumenge em van pasar a buscar per casa Riki i els seus pares els cuals els u voldria agraïr el transport sobre les 7:15 i a les 8 ens plantavem a pauls, descarregant les bicis, preparant-mos i a entrenar i acabar de decidir-ho tot.

-Primera manega: surto en la idea de que no podia fer res ia perqu el salto final era desisiu... pero intento apretar el maxim i tot el circuit bastant be amb algun fallo pero em notava be fins arrbar abans de les ultimes escales quem va patinar la bici de detràs i ja no podia feri res... baix acabar de baixar tranquil i a esperar els companys per veure com baixaven i com els i anava la cosa.
-Segona manega: em criden per sortir i cuan em vag a preparar i a ficarme el pinyo adecuat per a sortir em dono conte de que savia desfet el cable del cambi i em tocava anar amb el pinyo 9. Surto com puc i vaig aguantant, ja savia que ara si que era imposible fer res i en la mala sort que al arribar a la plaça després del salt de fusta em torna a patinar de detràs, ya alli vaig veure que savia acabat tot, baixo asta baix i a esperar a veure com els anava als companys del 5seconds i Riki.
Al final podi per a Manel Arasa en master 30, MiguelBardi en rigides i lluis albuixech 4rt en junior a molt poc del podi.
Era la meua primera catalana i lambient cambiava bastant respecte a les altres carreres qu havia anat. A veure si vaig adquirint més experiencia per a l'ay que be!



No hay comentarios: